Kulturno makedonsko društvo "PELLA"

Hudovernikova ulica 8

1000 Ljubljana

МАКЕДОНСКИ

ENGLISH

slika kvarteta Pella

Fotografija: Milan Dimkaroski.

sonček


Napovednik

Narodni muzej v Ljubljani, novoletni koncert z gosti, v petek, 9.12.2011 ob 19. uri, vstopnina 10€

Zagreb, arheološki muzej, nastop na otvoritvi razstave, 15.12.2011 ob 19. uri


Obvestilo

Ministrstvo za kulturo RS je dne 27.06.2008 KMD "PELLA" izdalo odločbo o podelitvi statusa društva v javnem interesu.

Zakon o dohodnini vam omogoča, da lahko del svoje dohodnine (0,5%) namesto državi podarite Pelli.

Naši podatki so: matična številka: 2103885, davčna številka: 23356677, TTR pri NLB: 02038-0255408615.

Bodočim donatorjem se že v naprej zahvaljujemo.


PELLA na YOU TUBE in tudi DRUGJE

Predstavitev koščene piščali
O piščali iz Divjih bab v 11. šoli na TV-1
Dogajanje v Berlinu, kot ga je videla novinarka radia Ognjišče
Oddaja na radiu Ljubljana
Pella skrbi za svoje naslednike
Povzetek predstavitve koščene piščali na koncu informativne oodaje RTV Lj., 42:22 minuta
Sodelovanje na radijski oddaji IZŠTEKANI
Praznovanje pete obletnice
Skladbe zapete na 33. švicu mikrofona
Nastop v slovanski knjižnici
Koncert ob 4. obletnici
Zaključek koncerta ob 4. obletnici
33. švic mikrofona


Kaj pravijo o Pelli...

Pella – lepota, resnica, dobrota

V petek, 12. 12. 08 sem se odzval prijaznemu in nadvse pozornemu povabilu, da prisluhnem zvokom vokalnega kvarteta Pella v Ljubljanski Celici – in bil deležen čudovitega nastopa, ki me je navdal z občudovanjem in sočutjem, ganjenostjo in veseljem; v slabi uri mojstrskega petja, ki so ga imenovali „vaja“, sem lahko prisluhnil krasnemu izboru znanih in manj znanih, z neverjetno vnemo in nadarjenostjo ter s pretanjenim občutkom izvedenih makedonskih in slovenskih ljudskih pesmi, ki so me ganile in vzradostile, napolnile s solzami in smehom. Iz vse palete najrazličnejših motivov, naj bodo veseli ali pretresljivi, žalostni ali lahkotni, veje pristna emotivnost, vezana na dosledno ljudsko preprostost, ki pa jo prekrasni, mogočni glasovi povzdignejo v monumentalen zven, kar v človeka vtisne trajno sled. Tako doživetega, vživetega in učinkovitega izvajanja pri mnogih znanih slovenskih pesmih še ne pomnim – z makedonskimi pa nas popeljejo v čarobne globine narodnega izročila in bogatega osebnega doživljanja; njihova pesem, ki je, tako v melodiji kot v besedi, vselej splet tradicionalno ljudskega in konkretno osebnega, nekako zrcali tisti Goethejev trojni estetski princip... Pesem, ki bogati, zamakne in deluje. Hvala jim za čudoviti dar, stvaritev, v kateri se prepletata obe kulturi in ki daje ustvarjalno moč umetniške zavesti in opore, ki ju nujno potrebujemo v Evropi.

dr. Boštjan Dvořák, Berlin


Pevke in pevca skupine Pella sta povezala ljubezen do skupnih makedonskih korenin in radost petja. Prepletli so se v zbor, ki izjemno tenkočutno podaja stare, stare makedonske, slovenske... ljudske pesmi – etno glasba par ekcellence.

Njihovo petje je ubrano, duhovno bogato in milo. Poslušalci se z zlatimi nitkami starih, raznolikih glasov povežemo v skupnost, ki slavi lepoto in časti bivanje. Zavedamo se, da nismo samo od zdaj in tukaj, ampak, da prihajamo iz davnine, zaznamovani s svojo zgodovino in kulturno tradicijo, odprti v večni sedaj. Ko nas pevci skupine Pella nagovarjajo v različnih jezikih in ritmih, vemo, da je mnogo glasnost naše naravno stanje in da tako modni izraz multikulturalnost označuje to, kar je že od nekdaj v nas, globoko položeno v sleherno dušo. Kajti, vsi smo povezani, vsi prepleteni, Eno je v raznolikost, Vse v enakosti. Učenje strpnosti in tolerantnosti do drugih in drugačnih, ki ostaja pogosto na ravni besednih fraz, ne zmore odpreti srca tako globoko in zares, kot čarna glasba etno skupine Pella. Kdor jih sliši, se zaželi z njimi povezati v mavrični krog ljubezni do vseh in vsakogar, kajti odprto srce je dobrotljivo in zaupno. Graditi skupnosti takih ljudi, kot jih s svojo glasbo predstavlja Pella, in tako srčno nagovarjati poslušalstvo, je v 21. stoletji narcizma in individualizma pomembno poslanstvo.

Želim, da bi prišle CD zgoščenke skupine Pella do vseh šol in knjižnic širom Slovenije, pa tudi zunaj naših meja. Za dobre medsosedske odnose lahko taka drobna, a lepa, lepa ustvarjalna gesta naredi veliko, veliko...

prof. dr. Manca Košir


Glasbena skupina Pella pogosto nastopa na glasbenih srečanjih: Sozvočja sveta in bistveno prispeva h kakovosti kulturnega programa v Celici. Pevski kvartet Pella goji poseben odnos do ljudskega izročila. Stare pesmi v priredbi Ljubena Dimkaroskega in v pevski izvedbi Pelle, zvenijo izjemno sveže. Kljub sodobni priredbi, vedno znova vpokličejo nekaj prastarega, nekaj, kar je v srži ljudskega izročila, ki se prav v Makedoniji dotika vrtoglavih globin. Ne samo ime, ki si ga nadeli po stari prestolnici Makedonije, tudi preprosta oblačila iz naravnih materialov, kamenčki na čelu, izbran ter zbran nastop, odstirajo nekaj globoko starožitnega, nekaj antičnega. Vendar, podobno kot v glasbi, tudi tu ni slepega posnemanja, niti neposrednega prenosa. Obleka ni noša, ki bi bila lahko naša ali vaša, kamen ni diadem, ki bi vzpostavljal zgodovinsko hierarhijo, temveč preprost kamen, ki zazveni v sozvočju z naravno harmonijo. Bistvena razlika je tudi v sami glasbi, makedonske pesmi so običajno eno ali dvo glasne, petje Pelle pa nas skozi nepravilne ritme, modalne harmonije in druge bistvene prvine makedonske glasbe, vedno znova popelje k izvirom večglasja. Različni glasovi se v najnižjih in najvišjih legah oddaljujejo in se na drugi ravni spet srečujejo. Glavni tok pesmi sicer sledi izročilu, kakor tiha voda strugi, vendar že v naslednjem hipu prekipeva, da celo med najmanjšimi kamenčki na dnu ali na čelu spet odmeva.

Ljudska pesem, ki jo poje Pella, najsi bo makedonska Planino ali slovenska Oj, Božime, je kakor voda, ki se stalno vrača na izvira, vedno znova zopet čista.

arh. Janko Rožič, KUD Sestava


naslovnica knjige

27.maja je bila v Polhograjski graščini promocija knjige Pella in Makedonija, ki jo je napisala Metoda Postolski Košir.

Nekaj o knjigi:

Ena zima in tri poletja, ki jih je Pella preživela v Makedoniji, so bila tako polna doživetij, da so sklenili o tem napisati knjgo. Pero je v roke vzela Metoda, ker ji gre tovrstna reč najbolj od rok. V knjigi so zanimive in danes že tudi dokumentarne fotografije. Tekst je v slovenskem in makedonskem jeziku. Vsega skupaj se je nabralo 332 strani slik in besedila. Sestavni del pisanja je CD, tudi v obeh jezikih, ki je namenjen slepim in slabovidnim. Žal je na plošči premalo prostora za celo knjigo zato nekaj teksta manjka.


Nekaj mnenj o knjigi in Peli:

Knjiga Metode Postolski Košir, pesnice, prozaistke, pevke, ustvarjalke lutk in igrač ter vzgojiteljice, je že na pogled nekaj posebnega. Žari v sončni barvi – po formatu, videzu in celo po tekstovni in slikovni vsebini pa spominja na zajeten družinski album. Naletimo na dva naslova. Prvi naslov, ki je, sodeč po velikosti in debelini črk, glavni naslov, se glasi: Pella in Makedonija. Drugi, veliko manjši, nas napeljuje na vsebino in intenco knjige ter se glasi: Zvočna vračanja v deželo sonca. Ko začnemo listati, takoj opazimo skrbno likovno opremo notranjosti, ki je prav tako delo Metode Postolski Košir. Knjigi sta priloženi zgoščenki, namenjeni – kako lepa gesta! – slepim in slabovidnim. Zgoščenki prinašata skoraj celotno besedilo knjige, ena v slovenščini, druga v makedonščini, slišimo pa tudi nekaj zapetih ljudskih pesmi v interpretaciji pevske skupine Pella. Ugibajmo naprej – zakaj Pella in Makedonija, zakaj dva jezika, slovenski in makedonski, zakaj več avtorjev? Ko ugotovimo, da ima avtorska skupina, z avtorico vred, posebne afinitete do Makedonije, celo makedonsko ali vsaj deloma makedonsko poreklo, se uganka veliko bolj razpira. Pella je, pojasnjuje obravnavana knjiga, pevski kvartet, ki deluje v Ljubljani, interpretira predvsem makedonsko, a tudi slovensko ljudsko glasbo in je agens movens knjige. Pella je tudi tretja prestolnica antične Makedonije, s čimer istoimenski kvartet želi poudariti svoj osnovni programski smisel in vir – odkrivanje in ohranjanje stare ljudske pevske dediščine. Dodajmo, da je Pella za makedonsko čutenje izjemno pomembno mesto v Egejski Makedoniji, torej v današnji Grčiji. Pello so kot prestolnico začeli graditi v četrtem stoletju pred Kristusom, porušena je bila konec prvega stoletja, v njej pa je vladal tudi Aleksander Makedonski. Ime Pella je ohranjeno v nazivu današnje prefekture, po naše recimo upravne enote severno od Soluna. Po tem kratkem skoku v faktografijo se vrnimo h knjigi, ki ima Pello in Makedonijo v naslovu. Predvsem je očitno, da avtorsko skupino združuje velika ljubezen do Makedonije, njene ljudske pesmi, pokrajine, ljudi, jezika, bogate zgodovine. Tako je nastalo zanimivo literarno besedilo ali mešanica proznih zapisov in poezije, vse skupaj pa je dokumentirano še s fotografijami.

Knjiga je sestavljena iz več razdelkov, prevladuje proza, med njo pa je umeščena poezija. Vso prozo in del poezije podpisuje Metoda Postolski Košir, poleg nje pa sta avtorja nekaj pesmi še Majdka Kušar Pezdirec in Ljuben Dimkaroski, v knjigo je umeščena tudi ena makedonska ljudska. Vtis družinskega albuma spodbuja predvsem množica fotografij, ki dokumentirajo potovanje in doživetja skupine Pella. Slednje, opisana doživetja namreč, so tako v prozi kot poeziji prežeta z močno izraženim, seveda posodobljenim patriotizmom izseljene osebe, celó kot globoko podoživeto, za Koširjevo in Dimkaroskega spet najdeno domovino prednikov. Skozi avtoričine zapise se tudi za drugi dve, »bolj slovenski sopotnici« po Makedonji, ta dežela razkrije kot neka začarana lepota, polna mističnega duha, toplega sonca in arhaične lepote, kakršne ni najti nikjer drugje na tem svetu. Tenkočutni človek seveda Makedonije ne more doživljati dosti drugače kot skozi optiko avtoričinega silnega navdušenja in skoraj otroškega zanosa. Za zgled poslušajmo pesem Mariovo s priložene zgoščenke Mariovo str. 57

Gledano v celoti je je knjiga napisana zelo emotivno. Beremo jo kot ponotranjen potopis, poetično refleksijo, osebno poročilo o pevskih nastopih in gostovanjih v različnih letnih časih in krajih Makedonije, kot avtoričin prisrčni dnevnik z obiskov pri gostoljubnih domačinih in gostiteljih, ljubeče iskanje nekoč izgubljenega spomina in zrahljanih vezi, potovanje skozi veliko, a tragično makedonsko zgodovino ali preprosto kot navdušenje nad vsem, s čimer se ti nahrani duša, nad vsem, kar v Makedoniji doživiš, živiš, vidiš, prehodiš, začutiš in občutiš.

Besede Metode Postolski Košir so od naše prizemljene percepcije tako drugačne, ker so napisane z odprtostjo, v njih je čutiti srce, njeni zapisi, pa naj so v prozi ali v verzih, ne skrivajo niti vzhičenega doživljanja, ki je mestoma blizu evforičnemu navdušenju. V slovenskih miselnih okvirih in rigidni konvencionalnosti nismo vajeni kar takoj in kar tako sprejemati na nekako »južnjaški« način iskrene, neposredne emotivnosti, ker nas pri izražanju in sprejemanju močnih čustev ovira domnevno »severnjaška« zadržanost, raje bi rekel gorjanska utesnjenost in čustvena nesvoboda. Knjiga Pella in Makedonija pa je darilo ljubezni, potopis o toplini, poezija zanosa, sporočilo prihajanja in vračanja.

Peter Kuhar v Lj.05.06.2008


Zdravo Metoda,

Tiho mi ja dade knigata Vaša "Pella vo Makedonija". Prekrasno. So tolku čista ljubov kon Makedonija i lugjeto vo Makedonija nikoj dosega ne pišuval. Se gleda deka imaš golemo srce, golema ljubov za se: za predmetite, za popjavite, za lugjeto, što vo denešno vreme e vistinska retkost. Gordost mi e da bidam sio vas i pokraj Vas. Pella e celeden univerzum. Pokraj Vas se naogjam sebesi, ja naogjam izgubenata ljubov vo svemirot. So eden zbor: Makedonija i siot narod poln so ljubov, Tio ostanuvaat večno blagodarni. Knigata ostava traen beleg za Makedobnija i makedonizmot voopšto, koj se povekje i popvekje se stesnuva poradi političkata dezorientacija i stopanska dezorientacija. Da se nadevaem deka naskoro se kje se izmeni i deka kje trgneme vo vistinski prav ec.

Vaš Duško Aleksovski, 03.07.2007


O KNJIGI PELLA IN MAKEDONIJA

Takšno razkošno darilo, ta pesem Pelle, ki se je razlila v besede in slike! Kot, da bi nas prijela za roko in nas ljubeče in varno popeljala čez drn in strn globokih skrivnosti in preprostih vsebin te prelepe dežele Makedonije, ki postane v Metodinem pisanju središče Vesolja. Točka, ki pomeni Nič in Vse in preprosto samo Je.

Hvala avtorici teksta in Pelli, da delijo z nami najboljši del sebe!

zdravilka Ana Korošec


slika CDjev

VZNESENOST OB LIRIČNOSTI METODE POSTOLSKI - KOŠIR

Hotenje človeka po preverjanju zgodovine modernizma odpira željo po dotiku brezčasja v umetnosti, v katero je zaobjeta celovitost obstoja. Je to morda dotik Tretjega časa, ali neukrotljiva volja Stravinskega, ko glasba objame čas, ko se zgodi brezčasnost in potovanje po prelestnih rajskih poteh moderne umetnosti, ko se človek dotika in spozna bistvo notranjih interakcij? Katere so te možnosti odkrivanja novodobnih prebliskov v znanosti, in kakšne svetove odstirajo? Je ugotovitev filozofa Andra prava, ko meni, da se glasba Stravinskega dotika glasbe besed, prostora, zvenenja šumov, glasbe rek in planin, gozdov, dreves, glasbo glasbe, ki vznemirljivo rojeva Glasbo? In občutek neskončnega potovanja - postludiuma, sklepne igre, kot epiloga celotni zgodovini, kot praznik zaključka poti pred rajskimi vrati?

Z zgoraj opisanimi občutki sem prebral tekst: Pella in Makedonija, avtorice Metode Postolski - Košir. Premišljujem o dedevinizaciji, dvojnosti sveta, kot fenomenu modernega časa, o ustvarjanju in dozorevanju ega, kot zaključuje Heideger:..in Bogovi so odšli..., nastala praznina pa se polni z zgodovinskimi in psihološkimi raziskovanji mitov. Da si svet izbori mesto zunaj cerkvenega hrama, v sferi zunaj religije, da se človek vrne v sebi lastno verovanje, brez katerega smo mi vsi le senca brez substance, misleci brez besed in duhovni brezdomci. Od tod dalje vsak sistem: miselni, ustvarjalni, družinski ali institucionalni, če hoče preživeti, mora najti pot k binarni regulaciji, sicer bi bil le neuspešen poskus bliska, ki v hipu izgine. Ni slučaj, da nam avtorica v knjigi ponuja rešitev Baudrillarda: pisanje, bazirano na binarnosti, neenakosti, nasprotjih struktur, na katerih je osnovano življenje, njegova dvojnost: dobro - slabo, svetlo - temno, aktivno - pasivno, mož - žena, del – celina... in doživetja kvarteta skupine Pella kot enega telesa, v katerem prva dvojnost vsebuje moč vladajočih in druga, nemoč, podrejenost. Opredelitev Metode Postolski - Košir v knjigi Pella in Makedonija, da temelji po tem principu, pomeni, da sta dvojnost in stranskost medsebojno soodvisni in definirata svetlobo v odvisnosti do teme in obratno. Nasprotna dvojnost vzdržuje sistem besedne strukture, ponujajoč svojstveno posebno videnje bralčeve ekstaze ob doživljanju čarobnosti liričnih doživetij v poglavjih opisov: mest, nastopov, koncertov, navdihujočega sobivanja z naravo, s soncem in luno in srečanj z ljudmi. Avtorica pisanje vseskozi vodi mojstrsko nadzorovano, zavedajoč se znanj podajanja. Z lokom vsakdanjosti, z naštevanjem enakih stavkov, besed in dogodkov ustvarja zvočnost pripovedi in dosega končni cilj: melodična enakost vsega, tudi tedaj, ko govori o nemiru, o priložnosti doživeti Makedonijo, tudi tedaj, ko se srečujemo po mestih s preprostim človekom v dialogu z neznatnostjo, ko je govora o prazgodovini, o observatoriju sonca in lune - Cocevem kamnu, o svetišču Boga Dioniza, o Kuklici, Herakleji, o antiki v Ohridu, cerkvah, samostanih in vse, kar zaobjema ta Popek Sveta - Makedonijo. Od te mogočne Catena Mundi, od koder se širijo poti spoznanja samega sebe in civilizacije vse do danes! Metoda Postolski - Košir stori to lahkotno in prepričljivo, tudi tedaj, ko govori o smrti Lete, o tej poduhovljeni duši, najboljši prijateljici skupine Pelle, o njeni družini in o preteklosti sicer.

Občutljivo, lirično in zračno niza slike Fellinija, da objame bistvo iracionalnega videnja, ko skozi okno drvečega avta opazi psa, sedečega pred tv ekranom, ali preprosto v stilu Jaquesa Prévera, da se ležerno prepušča dogodkom, ki v kratkih zgodbah dosežejo enoglasno pesem v prozi, v kateri vse oblike metrike prihajajo v prvi plan, da obogatijo bralčeve vtise. Z eno besedo, to knjigi daje literarno dimenzijo s predznakom potopisa, čeprav je bila na samem začetku gotovo mišljena kot dnevniško zapisovanje. V njej najdemo dragocenost zapisa s poudarkom na poetičnosti, kot trepetliki, šumu vetra v listju breze, ki živo trepeče v naših punčicah očes. S teoretičnega vidika Metoda Postolski - Košir potrjuje Borhesovski eksperiment, s katerim se dokaže mojstrstvo poeta tako, da se sprva prepusti utripanju svetlobe, šele zatem pa se preda poklicanim čustvom radosti življenja, življenju kot univerzalni kategoriji, z vsemi plastmi vidnega in nevidnega in se tako zlije v večno sliko časa, v formo zapisa kot prikrite lirske pripovedi. Avtorica to počne občuteno, pesniško vznemirljivo, odraslo, s pesniškim mirom. Njen liričen zapis je jasen, v njem tišina šepeta in naznanja, da se z njo dotika misli. Zakaj misel je začetek svetopisemskega, ki je pri avtorici pomembna kot: beseda - znak, beseda - misel. Za njo, se v tem prazačetku, nahaja nadaljevanje vseh vsebin in je nato vseeno, ali znak prihaja kot beseda ali hotenje - trepetlika, zvok, pomen, spev, melodija, slika, stih... Vse to najdemo znotraj zapisanega, ki budi v bralcu močna čustva doživljanja. Kliče k radosti bivanja in opominja na drobne, enostavne vrednote življenja, da smo vsi otroci svetlobe, povabljeni k veselju, ki naj nas vodi, da s krepkimi koraki hodimo k svoji dokončnosti, k Prevalu - do smrti življenjskih sokov, ko vstopimo v svet tišine, v drugo dimenzijo, kot antipod življenja. Pisanje Metode Postolski - Košir nas v knjigi Pella in Makedonija tiho nagovarja k branju in poslušanju, saj je v platnicah knjige shranjena CD zgoščenka, ki vsebuje večino pisanega in je namenjena tudi slepim in slabovidnim ljudem. Knjiga zasluži, da se pogosto družimo z njo, mogoče celo, da nas spremlja vsepovsod!

prilepski pisatelj Slobodan Roškoski, februar 2007


Na "dan mladosti" 25. maja 2008 je izšla pesniška zbirka Pelle "Pesmi prvega B".

V njej vsak od treh avtorjev, Ljuben Dimkaroski - Dimkar, Majda Kušar Pezdirec in Metoda Postolski Košir, predstavljajo po sedem pesmi v slovenskem in makedonskem jeziku. Prevodi so delo Metode in Ljubena, ki jih je pregledal Zlatko Magdevski. Knjižico so oblikovali Daniela Grahek in Metoda & Gašper Košir. Portrete avtorjev in spremno besedilo je prispeval Miklavž Komelj.


slika zlaganja knjige

Zlaganje še toplih listov nove pesniške zbirke. Foto Cox



Pesmi, ki so zbrane v tej knjižici, niso namenjene petju, vendar jih med sabo povezuje – in osmišlja njihovo objavo – petje.

Ljuben Dimkaroski, Metoda Postolski Košir in Majda Kušar Pezdirec so namreč člani odlične vokalne skupine Pella, ki v Sloveniji oživlja tradicijo starih makedonskih ljudskih pesmi in je v tem smislu že štiri leta dejavnik v kulturnih povezavah med najsevernejšo in najjužnejšo republiko naše bivše večdesetletne skupne države Jugoslavije. Dvojezičnost njenih članov priča o intenzivnosti kulturnih in človeških povezav, ki so se spletle v tem prostoru in ki kot take pomenijo dragoceno kulturno dejstvo.

Repertoar skupine Pella izdaja romantično zazrtost v arhaično preteklost (ki jo zaznamo tudi v verzih njenih članov) – vendar je v njihovem petju tudi veliko subtilne invencije. Pri tem je najpomembnejše, da petje zanje ni samo izvajanje, ampak ga razumejo kot kulturno delo, ki od njih zahteva vsestransko kultiviranje izraznih sredstev tudi na drugih področjih. In pričujoča knjižica priča prav o tem: da lahko dajo pevci pravi zven uglasbeni besedi, morajo biti sposobni slišati tudi glasbo samih besed; v tej povezavi je to, da tudi sami pišejo verze in si jih drug drugemu prevajajo, postal eden od pogojev nastajanja njihove specifične glasbe.

Miklavž Komelj


nstop v festivalni dvorani

Nastop v festivalni dvorani pionirskega doma v Ljubljani. Foto Gašper Košir



18.11.2008 je bila v ljubljanski festivalni dvorani promocija 2. CD ja "PELLA Z VAMI". Na ploščku je 14 makedonskih pesmi v aranžmajih Ljubena Dimkaroskega. Med odmorom so kot gostje nastopili ljudski godci "Stari bas" iz Dragatuša. Program je vodila Sabina Vrečko.


predstavitev v Celici

Nastop v Celici na Metelkovi. Foto Gašper Košir



09.11.2010 je bila v Celici na Metelkovi promocija 3. CD ja "PELLA IN PRAZVOK". Na ploščku je 11 slovenskih pesmi v aranžmajih Ljubena Dimkaroskega. Prva in zadnja sta spremljani na "TIDLDIBAB", 60.000 let staro repliko neandetralčevega glasbila najdenega v Divjih babah na cerkljanskem. Za uvod sta kot gosta nastopila Lasanthi Marananjanie Kalinga Dona, violina in Carlos Yoder, table. S svojimi komentarji so program pospremili Brigita Marko, prof. Svanibor Pettan in Janko Rožič.


  • Predstavitev PELLE
  • Pregled programa
  • Pregled koncertov in nastopov
  • Izdane plošče
  • Galerija
  • Kontaktni naslov: Metoda metoda.kosir@cpa.si

  • Stran je nastala 25.12.2005, nazadnje je bila spremenjena 01.12.2011

    Število obiskov:   

    NAZAJ